Yoohhh!!

16 mei 2016 - Vlaardingen, Nederland

Over twee weken is het zover, dan ga ik met Romi naar Afrika!
Romi moet het nog wel “verdienen”, want die heeft nog een aantal examens te gaan, maar zodra die voorbij zijn, vertrekken we en dan komen we een dag voor de examenuitslag terug in Nederland. Een mooie overbrugging van een zenuwslopende tijd ;-)

Romi heeft zelf gekozen voor Tanzania en Zanzibar. We hopen dat we de Big Five gaan zien… daar krijg je nooit garantie op. Na een week safari vliegen we naar Zanzibar, 2 dagen Stone Town en dan richting een strandhotel… Relaxen aan het strand!

Alle excursies die we op Zanzibar gaan doen, hebben we cadeau gekregen van (o)ma, wat een lieverd!!

Ik heb dit stuk van Afrika al 2 keer eerder gezien. Juist omdat ik er al geweest ben, weet ik wat ik kan verwachten en daar heb ik zo’n zin in!!!!!!!!!!!!

Bij profiel staat het reisschema en de reisbeschrijving van de reisorganisatie.

Ik hoop tijdens de reis af en toe reisverslagen en foto’s te kunnen posten.

Voor nu een paar stemmingmakertjes ;-) :

Toto - Africa en De heer Hugowaard - Marie pak de koffer in

Mier

1. Karin:
    16 mei 2016
    Onwijsssss wel plz samen! En wat een top oma!
  2. Edwin:
    Hoi Miranda,

Gaaf hoor, wens je heel veel plezier met je nichtje.
  3. Yvette:
    16 mei 2016
    Super leuk! Heel veel plezier!!
  4. Wendy Verzijl:
    16 mei 2016
    Heel veel plezier en ik zal jullie volgen en uit kijken naar je mooi foto's Miranda. Groetjes van Wendy
  5. Hans:
    16 mei 2016
    Een hele goede reis samen!

(touw?)
  6. Joke regoord:
    HEEL VEEL PLEZIER
  7. Bionda:
    16 mei 2016
    wat gaaf!!! Heerlijk samen genieten. Ontzettend veel plezier alvast toegewenst...ben best jaloers want oh, wat is Afrika bijzonder....
  8. Marieke:
    16 mei 2016
    Jaaaaaa aftellen!!! Kijk nu al uit naar jullie foto's en verhalen!!
  9. Sandra Graafland:
    16 mei 2016
    Super. Ik reis gewoon weer mee via weblog. Genieten jullie er lekker van. Veel plezier en hoop dat jullie veel mooie 'beesties' zien :-)
  10. Ria/ma:
    16 mei 2016
    Zo wat een boel reacties al haha
    Gezellig hoor!
    Ik reis weer een keer mee met jullie door Tanzania en Zanzibar.
  11. Birgitte Broeren:
    16 mei 2016
    Super gaaf, geniet er samen van. En pas op Romi, eenmaal het Afrika virus te pakken, laat het je nooit meer los
  12. Jolanda:
    19 mei 2016
    Gaaf dat dromen soms uit mogen komen Mier!!
    Ga er onwijs van genieten en veel plezier samen.
    We gaan jullie zeker volgen.
  13. Lilly:
    30 mei 2016
    Hee Mier en Romi,
    Ik ben benieuwd naar de eerste echte verhalen...wat super om dit samen met je nichtje/tante te kunnen doen...geniet er lekker van!
  14. Sandra Graafland:
    1 juni 2016
    oh helemaal super hoor. Heel veel plezier nog. jammer van die foto van de lodge dat je gelijk weer ziet welk bed van jou is mier ;-))))
    Ik ga duimen dat je alle big 5 gaan zien!!